Bu Blogda Ara

19 Şubat 2013 Salı

Golden Rose Eyeliner

Herkese selamm :)
Bugün bir zamanlar severek kullandığım bir üründen bahsetmek istedim.
Kendisi şu olur;
1-2ay öncesine kadar çok severek kullanıyordum bu eyelineri. 
Kalıcılığı ve sürümü çok iyi.Yeni başlayanların çok rahat kullanacaklarına eminim.
Dağılma, bulaşma yapmıyor.
Ancaak benim kirpiklerim dökülmeye başladı.Kirpik üzerine uyguladığım tek üründe eyeliner olduğundan günah keçisi olarak bunu seçtim. Her gün mutlaka sürerdim. Kirpiklerim belkide mevsim değişikliğinden dökülüyor, kesin birşey söyleyemiyorum bu yüzden. Kullananlardan benim gibi bir şikayeti olana da hiç denk gelmedim açıkcası. Yaza doğru yine kullanmaya başlarım büyük ihtimalle.
Güzelde bir tonu var bence denenmesi gereken bir eyeliner. Fotoğraflarda görmüş olduğunuz benim 4.şişemdi,çok fazla kullandım.
Fiyatı 7-8 lira civarıydı.
Tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...