Bu Blogda Ara

28 Mart 2013 Perşembe

Pastel Show Göz Kalemi #101

Likit eyeliner kirpiklerimi dökmeye başladığında göz kalemi arayışı içine girmiştim. O zaman rastladım bu ürüne ve tek kelime ile "bayıldım!"
Sanki eyeliner çekilmiş gibi duruyor. Sürümü ve kalıcılığı da çok iyi. Gün sonunda hafif bir dağılma oluyor ama onun olmadığı kalem yok zaten.
Siyah-mat bitirişi var.
Ben çok severek ve beğenerek kullanıyorum. Görünce eyeliner sürdüm zanneden arkadaşlarım bile oldu hatta. Biterse mutlaka yine alırım, çantamdan da asla eksik etmem.

6 yorum:

  1. Bu marka bide emily çok iyi,baya kalıcı bir kalem emily 2Tl fiyatına göre güzel,güle güle kullan.
    Cecili'de çok tavsiye edenler oluyor,eğer indirimde olursa almayı düşünüyorum,şahsen testerını denemiştim elimde gerçekten harika sabitleniyor fiyatı 18tl işde:/indirimde onada bak diye tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım bitince denerim belki bunlardan birini canım

      Sil
  2. ben de çok severek kullanıyorum, rimelle birlikte paket ikisini 11,90tl'ye almıştım. çok da ucuz yani :) benim gözlerimde sol gözümdeki kalemler çok çabuk dagılıyor o yüzden bunu kullanırken sola daha ince sürüyorum, evden ilk çıktıgımda garip bir görüntü oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uygun fiyata almışsın sence canım iyi günlerde sürün :)

      Sil
  3. ben buna bayılıyorum yaklaşık 4 yıldır kullanıyorum bir kaç ayrı rengi var bende ve yine bitiyor benimki küçücük kaldı :)
    hgkgunlukleri.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...