Bu Blogda Ara

27 Nisan 2013 Cumartesi

Mini Mini Alışveriş

Makyaj düzenimin ne kadar fena, düzensiz, facia olduğunu buradan görebilirsiniz. Alışveriş için Migros a girdiğimde saksılarda %40 indirim olduğunu gördüm ve elime bunlar geçti.
Makyaj malzemelerimi gruplandırıp bunların içine koyarım düşüncesiyle aldım. En azından daha derli toplu dururlar :)

Nemlendirici arayışına girdiğim bu zamanlarda da Bepanthol denemek istedim. 
Özellikle içindekileri okudum yağ yok,su bazlı yazıyor. Bugünden itibaren kullanmaya başladım. Umarım memnun kalırım,devam etmek isterim bu kreme çünkü.

6 yorum:

  1. saksılara bayıldım şahane güle güle kullan
    ben de bi bakayım migrosa kıskandım çok şekerler:))

    YanıtlaSil
  2. tüh daha bugün avmdeydim keşke migrosa girseydim, saksılar özellikle fırça koymak için kullanışlı olurlar, makyaj eşyalarını koymada iyi fikir.Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın saksılar çok güzelmiş nasıl farketmedim :( Bugün bir kez daha gideyim bakayım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...