Bu Blogda Ara

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Konuk Yazarım /Kozmetik Cicileri

Konuk yazar köşemde yepyeni bir blog sahibesi var. Yeni olmasına rağmen sanki yıllardır blog yazıyormuş gibi pek çok ürün hakkında eğlenceli ve yararlı yazılar yazıyor. Ben severek takip ediyorum. Bakalım Kozmetik Cicileri bu yazısından bize nelerden bahsetmiş.

Merhaba arkadaşlar :) Öncelikle ojebalonjoje  bloğunda konuk yazar olarak karşınızdayım :) Ve bu durumdan dolayı inanılmaz derecede mutluyum.
Sizinle bugün saç bakımında kullandığım iki şampuanımı anlatacağım :) Bunlardan birisi Toni&Guy Detox şampuan diğeri ise Gliss Ultimate Repair  Şampuan .
İlk olarak Toni&Guy Detox şampuandan başlıyorum. Ben bu şampuanı saçıma sadece haftada bir kez uyguluyorum. Alırken saç uzmanı bana bu şampuanı sürekli kullanmamam gerektiğini yoksa saçımın çok fazla kuruyacağını söylemişti. Şampuanın bizlere vaadi saçımızı bugüne kadar uyguladığımız şekillendirici kalıntılarından arındırmak ve bebek saçı etkisi yaratmak Bunu duyduğumda tabi ki kayıtsız kalamadım ve bu şampuanı direk aldım ve iyi ki de almışım diyorum çünkü anlatılan etkilerin hepsini saçımda gördüm ayrıca şampuanın kokusu da mükemmel .  Şişesi ise gerçekten çok güzel kapağı ise bastırdığımızda açılıyor. Ürün 250 ml ve 35 tl . Bu fiyata değer mi derseniz bence kesinlikle değer. Ayrıca haftada bir kez kullandığım için bana uzun bir süre gideceğini düşünüyorum.
Gliss Şampuana baktığımızda ise beni bu şampuana ilk çeken mükemmel kokusu oldu :) Günlük kullanımımda bu şampuanı kullanıyorum. Saçımı gayet güzel yumuşatıyor ve saçlarımın eskisinden daha kolay taranmasını ve parlak görünmesini sağlıyor. Bu arada beni saçım boya ve şekillendiriciler yüzünden fazlaca zarar görmüş vaziyette idi. Ancak özellikle Toni&Guy şampuan sayesinde saçlarım şu anda gayet iyi durumdalar. Ve bu şampuanı Şekillendirici sıklığınıza göre haftada 2 kullanıma da çıkartabilirsiniz bu size ve ihtiyacınıza yönelik bir durum :)
Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim :)
Zaman ayırıp yazdığın için ben teşekkür ederim asıl :) Sizde konuk yazar olmak isterseniz mail adresimden bana ulaşabilirsiniz.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...