Bu Blogda Ara

14 Mayıs 2013 Salı

Maybelline Affinitone Pudra

Size yeni göz bebeğimi taktim etmek istiyorum. İndirimden "iyi ki almışım!" dediğim pudra olur kendisi. Şimdiye kadar şurada bahsettiğim pudrayı kullanıyordum. Ancak zamanla sıkıldım desem yeridir galiba. Hep aynı ton, aynı koku sıktı beni. Son alışverişimde 3 tane pudra aldım bu yüzden. Bunu öyle sevdim ki diğerlerine daha sıra gelmedi.

Ben 17 numarayı seçtim. Ama cildime tam uyum sağladığı yada "bu renk tam benlik" dediğim için değil. Sadece 2 tester vardı. Cilt tonuma en yakını bu olduğu için aldım. Mağazalar bu testerları ne yapıyor anlamıyorum bir türlü ya neyse.
Rengi bu şekilde. Cildime de tam uydu şansıma. Yaklaşık 3 gündür devamlı kullanıyorum ve yağlı T bölgemde bile parlama yapmadı, tazeleme gereği bile duymadım. En sevdiğim tarafı da bu sanırım. Biterse kesinlikle yine alırım.  

5 yorum:

  1. Maybelline pudraları merak etsem de ne yazık ki zilyon tane pudramdan sıra gelmemesi sebebiyle alamıyorum :/ Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Parlama yapmaması güzel, güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,hemen bakıyorum bloguna :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...