Bu Blogda Ara

18 Mayıs 2013 Cumartesi

Nivea Peel-Off Temizleme Maskesi

Nivea'nın bu minik maskelerini seviyorum. İki kullanımlık olması güzel. Eğer beğenmezseniz israf olma ihtimali yok. Maskenin vaadleri şu şekilde;
Havaların ısınmasıyla T bölgem çığrından çıktı. "Parlamayı uzun süre engeller" cümlesi hoşuma gitti. Ayrıca maskeyi soyarak çıkartıyoruz yüzümüzden. 
Bunca güzel özelliği okuyunca hemen aldım ve eve gelince ilk işim denemek oldu. Sonuç budur. Her maskede olduğu gibi göz ve dudak çevreme sürmedim. 20 dakika beklettim. "Ya yapışır kalırsa. Birde şimdi bunu temizlemekle mi uğraşacağım" diye düşünmedim değil. Ama öyle kolay soyuldu ki şaşırdım. Ayrıca soymak çokta eğlenceli geldi :) Yüzümü yumuşacık ve mat yaptı.
Çok çok beğendim bu maskeyi. En kısa zamanda yedekleyeceğim.

2 yorum:

  1. eğer kolay soyuluyorsa tüyleri çekmiyorsa şans verilebilir. Bende ballı olanı denemek istiyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...