Bu Blogda Ara

24 Mayıs 2013 Cuma

ROC Arındırıcı Makyaj Temizleme Sütü

Sonunda bitirdim dediğim ürünlerden biri!
Öyle bereketli ki yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum bunu. Bende olanı Normal-Karma ciltler için. Vaadleri,
"Cildi makyaj kalıntılarından arındırır ve gözenekleri derinlemesine temizler. Normal ve karma ciltler için geliştirilmiş formülü cildin doğal hidrolipidik(cildi koruyan tabaka) dengesini korur, yağlılık hissi bırakmaz."

Makyajımı süt ile temizlemekten hoşlanmıyorum. Jel ile yüzümü yıkadıktan sonra nemli bir pamuk üzerine biraz döküp öyle uyguluyorum. Eğer makyaj kalıntısı varsa temizlesin ve birazda nemlendirsin diye. Hem yüz hemde göz için kullanılabiliyor. Durulamak gerekmiyor.

 Severek kullandığım ürünlerden biri oldu. İndirim zamanı denk gelirsem bir daha alabilirim.

2 yorum:

  1. Fiyatı ne kadardı acaba?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tonik ile beraber set halinde 60 liraya almıştım,tekli fiyatı 40 lira :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...