Bu Blogda Ara

5 Temmuz 2013 Cuma

Avon Foot Works Kızılcık-Vanilya Nemlendirici Krem&Ayak Banyosu

Merhabaa
Yaklaşık 1 haftadır blogumu güncel tutamıyorum bütünleme sınavlarım yüzümden. Ama sanırım sınıfımı geçiyorumm :) Kesin değil ama yinede bir danışman hocamla konuşmam gerek. Sınıf geçme yönetmeliğini bilen birilerine ihtiyacım var. İkinci sınıf benim için çok stresli geçti. Alttan aldığım FizikI dersinden finalde 50 aldığım halde kaldım vizem 19 olduğu için. Nasıl içime oturduğunu siz düşünün artık. 

Yeterince içimi döktüm sanırım. Şimdi çook uzun zaman önce Avon dan aldığım ayak bakım ürünlerinden bahsetmek istiyorum. Hala katalogda var mı bilmiyorum. Ama varsa alın bunlardan!
Solda olan ayak nemlendirici krem. Kokusu ve yapısı çok çok güzel. Losyon değil de krem kıvamında. "Ayaklarımı yumuşacık yaptı" diyemem. Ama sırf kokusu için bile bir daha alabilirim. Kış aylarında kullanmaya daha uygun gibi yapısından dolayı. Nemlendirme çorabı ile beraber kullanıldığında etkisi daha iyi hissediliyor. Yazın da ayakları kremleyip o çorabı giyip yatmak tam bir işkence.

Sağda olan ise rahatlatıcı ayak banyosu. Ayak banyolarına bayılıyorum! Her gece şu keyfi mutlaka yapıyorum. Sıcak/ılık su üzerine biraz döküyorum. Döktüğünüz anda sıcağında etkisiyle o kokuyu hissediyorsunuz zaten. Hemen köpürüyor. Yapısı normal duş jeli kıvamında. Katalogda görürsem hemen alırım.

Kısacası bu ikiliyi ben çok sevdim. Özellikle de kokuları harika. 
Belki "harika" ayaklara sahip olmamı sağlamazlar ama en azından kokusuyla beni mutlu ediyorlar. 
Keyifli günler.

4 yorum:

  1. Çok merak ettim şimdi ürünlerin kokularını avon yapan birisini bulursam sipariş edicem :) Umarım geçersin sınıfını tekrar dualarım seninle :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım,inşallah geçerim :) Dene bence de çok güzel kokuyorlar

      Sil
  2. bende kullanıyorum çok memnum kaldım :) inşallah derslerini geçmişsindr :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...