Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2013 Pazar

Benri Kağıt Sabun

Merhaba
Uzun zamandır alıcam alıcam diyip her Gratis'e gidişimde unuttuğum ürün Denizin Şarkısı'ndan hediye olarak geldi. Benri ürünlerini severek ve beğenerek kullanıyorum. Piyasada bulunan pek çok üründen daha uygun fiyatlı ve performansları fiyatlarına oranla çok güzel. Tek sevmediğim ürünü makyaj pamukları sanırım. Bir türlü alışamadım onlara, çok sert geliyorlar. 
Benri Kağıt Sabun-Yasemin
Çekiliş hediyelerim geldiğinden beri çantamdan çıkartmadığım ürün oldu bu. Dışarıda alışveriş yaparken veya öylesine dolaşırken bile o kadar çok yere dokunuyoruz ki aklıma geldikçe elimi yıkama ihtiyacı hissediyorum. Hele dışarıda tuvaletten çıktığımda tanımadığım insanların dokunduğu sıvı sabun başlıklarına bastırmak sonrada ellerimi yıkayacak olsam bile hiç hoşuma gitmiyor. Biraz takıntılı mıyım? Hayır,sevmiyorum sadece. Bu yüzden uzun zamandır aklımda olup olup çıkan bu sabunu bağrıma bastım. Yasemin kokusuna bayıldığımı ara ara söylüyorum yazılarımda. Bu yüzden sabunun yasemin kokulu olması beni ayrıca mutlu etti. 

Bir pakette 20 tane var. Kullanımı ise çok kolay. Avucunun içine sabunu koy,elini ıslat, ovala, köpürsün, durula.
Çok çok memnun kaldığım ve gönül rahatlığı ile tavsiye edebileceğim bir ürün. Bittikçe mutlaka alırım.

17 yorum:

  1. Gerçekten çok kullanışlı bir şeye benziyor :) Ben de denemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende cok seviyorum bu sabunları. cantamda tasımak hem pratik hem hiyjenik oluyor. fiyatlarının uygunlugu ve guzel kokuları da ayrı bir hos :)

    YanıtlaSil
  3. bu ürünü yeni yeni görmeye başladım kesinlikle almam gerek okulda heryerde çok işime yaıcak :)

    YanıtlaSil
  4. bende hep almayı düşünüyorum ama gidince unutuyorum. yalnız bunlar suda tamamen çözünüp kaybolanlardan mı yoksa sabunlu kağıt gibi mi.umarım anlatabildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım canım anladım :) Tamamen çözüyor suda yok oluyor

      Sil
  5. Labaratuvarda vazgecilmezimdir bu sabun :)

    YanıtlaSil
  6. Yorum yazmistim ama gelmedi heralde:) bende laboratuvarda cok kullanirim bunlardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak internete girebildim ondan şimdi onayladım yorumunu :) Bende çok sevdim bu sabunları haklısın

      Sil
  7. evet okudum sekerim son postunu. Gecmis olsun bende yapmistim o hatayi bi ara:)

    YanıtlaSil
  8. Bende bugünkü paylaşımımda tamda bunu demek istedim aslında , teşekkürler ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...