Bu Blogda Ara

20 Temmuz 2013 Cumartesi

Bu Aralar Ben... #2

.... Gratis ile yaşadığım sorunu hallettim. Param iade edildi ve kendimi ödüllendirdim. Kasadaki görevliler bir ne kadar ilgili ve kibarsa; Gratis twitter adresi bir o kadar ilgisiz. "Hangi şubeden alışveriş yaptığınız?" gelen tek soru bu,cevaba karşılık yok. Bu konuda benim açımdan Gratis sınıfta kaldı.

...Kürkçü dükkanına geri döndüm. Doğru şampuanı bulucam diye denemediğim şey kalmadı. Artık saçlarımın zayıfladığını hissetmeye başladım ve en başa geri döndüm. Bir dahada kolay kolay şampuan değiştirmeyi düşünmüyorum.

...Tonik arayışındaydım. Loreal Pure Zone Tonik kullanıp önerenler oldu bende denemek istedim. Ancak piyasaya artık sürülmediği söylendi. Loreal ambalaj değişikliğine gitti için. Bende bu ikisini denemek istedim. 
Yeni yeni kullanmaya başladım. Umarım memnun kalırım.

... 4.Çekiliş hediyemi paketledim. Önceki çekiliş hediyelerim Antalya, Sakarya ve Ankara'ya gitti. Bu sefer kime çıkacak çok merak ediyorum. Katılmak için bugün saat 00:00'a kadar vaktiniz var. Eğer isterseniz buradan katılabilirsiniz.

...Çok mutluyum. Hepiniz benim için çok değerlisiniz.

15 yorum:

  1. Sende bizim için çok değerlisin :)) Sorunun çözüldüğüne çok sevindim tatlım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevindim canım,neyseki hemen halloldu :)

      Sil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş :) Sorununuzun halledilmesine de sevindim zaten yanlışlık nasıl olsa düzeltilir de insan biraz da ilgi ekliyor hele yapılan yanlışın karşısında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Aynen haklısın canım.

      Sil
  3. Sende çok değerlisin canımcım :)
    Sorununun çözülmesine çok sevindim güzel güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Eheh herkes söylemiş ama ben de sorunun çözülmesine çok sevindim valla :D Dün okuyunca senin kadar kızmıştım, oturup kendi fişimi falan gözden geçirdim tekrar. Ne mutlu ve ne samimi bi yayın olmuş, sevdim^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım :) Neyseki hemen hallettim işi. Kasadaki görevliler de çok şaşırdı inan :D

      Sil
  5. Bende Burun Bantlarından Aldım Umarım Memnun Kalırım :))
    Güle güle kullan aldıklarını =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum sende kalırsın umarım,güle güle kullan sende :)

      Sil
    2. Teşekkur Ederim :))

      Sil
  6. Sorunu halletmene çok sevindim. :) Ben de tonik arayışındayım ve ürünlerle ilgili yorumlarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniği bikaç hafta kullanıyım hemen yorumlayacağım canım :) Çok teşekkür ederim

      Sil
  7. Dün tesadüfen Gratisin twitterında görmüştüm 32 Tl yazmışlardı ürününe sanırım.. Ben de buna benzer bir olay gerçekleşti, halledildiğine sevindim aldıklarını da güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım,pek çoğumuz aynı sorundan şikayetçi malesef :/ Teşekkür ederim bu arada güzel yorumun ve ilgin için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...