Bu Blogda Ara

4 Ağustos 2013 Pazar

I Love... Çekilişi Hakkında

Çekiliş katılımlarını yavaş yavaş incelemeye başladım. Ancak bazı yorumlarda çekiliş duyuru linki yerine profillerin linki verilmiş. Geçen çekilişlerim de tek tek profilleri inceleyip çekiliş duyurumu aramıştım. Ama bu çok zor oluyor. 
Çekiliş 1 aydan fazla sürdüğü için üzerine yeni şeyler ekleniyor ve bulmam imkansızlaşıyor neredeyse.
Bu yüzden çekilişimi başlatırken belirttiğim gibi paylaşım linklerinizi bırakın. 
Çekiliş paylaşım linki bulunmayan yorumları elemek zorunda kalacağım. 
Çekiliş linki'ne tıklayarak yorumunuzu bulabilir ve kendi yorumunuzun altındaki yanıtla sekmesine tıklarayak duyuru linkini bırakabilirsiniz.
Son katılım ve düzeltme 20 Ağustos

2 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    599. takipçin benim.. :) Ha gayret 600 olacaksın :)
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    ¦ Sevgiler ¦
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...