Bu Blogda Ara

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Pazar Köşesi: Blogum Size Emanet

Merhaba
Uzun zamandır aklımda olan bir şeyi yakın zamanda faaliyete geçiriyorum. Severek ve beğenerek takip ettiğim insanlar beni yalnız bırakmadılar ve mailime karşılık verdiler. Hepsine çok çok teşekkür ediyorum. Post yazan elleri dert görmesin!
Pazar günleri blogum size emanet
18 Ağustos - Oceciklerimin Yeri
25 Ağustos - Pamuk Şekeri
1 Eylül Madame Kokoş
8 EylülBahçem Benim
15 EylülMakyaj Aşktır
22 EylülEge'li Hayatım
29 EylülDrama Queen
6 Ekim - O Benim Dünyam
13 Ekim - Sen İstiyor Ruj
3 KasımKozmetik Turu
10 Kasım - Atatürk'ü Anma Günü olduğundan yayın yapmayacağım
17 Kasım - Oje Bahçesi
24 Kasım - Gonca'nın Güncesi
1 Aralık - Hebra'nın Yorumu
29 Aralık - Oreo Seven Kız
5 Ocak - Wishing Beauty
12 Ocak - Little Butterfly
19 Ocak - Desenli Oje
26 Ocak - İyilikler Ve Güzellikler
2 Şubat - Pembe Dünyammm...
9 Şubat - Denizin Şarkısı
16 Şubat - Rengarenk Daphne
23 Şubat - Kozmetik Cicileri
.
.
.

Çok fazla mail attım; eğer unuttuğum varsa ve katılmak isterlerse mail atmaları yeterli.
ojebalonjoje@gmail.om

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...