Bu Blogda Ara

11 Ağustos 2013 Pazar

Pazar Köşesi: Burada Kozmetik Konuşulur


Herkese merhabalar,
Bugün sizlere cilt bakımı rutinimin vazgeçilmezi olan nemlendiricimden bahsedeceğim. Clinique'ten tonik alınca tester verilen bu nemlendiriciye bayılmıştım. Yaptığım uzuun araştırmalar sonucu bu nemlendiricinin tam boyunu almayı kafama koymuştum ve Yaseminim sağolsun, nemlendiricime kavuştum.

Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion
Bu krem; çok kuru, normal ve normalden karmaya dönük ciltler için tasarlanmış. Görüldüğü gibi sarı renkte, pompalı olması kullanım açısından çok rahat.

Bir pompa rahatlıkla yetiyor cildime. Losyon kıvamında, ağır bir nemlendirici değil. Nemlendirmesi çok başarılı. Sürdüğünüz zaman yapış yapış olmuyor ve ağırlığını hissetmiyorsunuz bu yönüyle yaz kış gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Makyaj altına uyguladığımda da hiçbir sorunla karşılaşmadım ayrıca bende sivilce, alerji vs sebep olmadı.

Sizin favori nemlendiricileriniz neler?

Sevgiler.
__________________________________
Burada Kozmetik Konuşulur' a yazısı için çok çok teşekkür ediyorum.
Kendisini Bloglovin'den takip etmek için tık tık
Twitter'dan takip etmek için tık tık

18 Ağustos'ta Oceciklerimin Yeri'ni ağırlayacağım.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan tekrardan tatlım :) bende aynısının gel versiyonunu kullanıyorum :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...