Bu Blogda Ara

20 Ağustos 2013 Salı

The Foot Factory Foot Soak Mint

Merhaba
Bugün yine bir ayak banyosundan bahsetmek istiyorum. Kendisini bilmeyen yoktur sanırım. Her Gratis indiriminde uygun fiyatlı ve şirin ambalajlı olduğu için sepetlerde sık sık görülen bir ürün. Deneyenler çoğunluktadır bu yüzden. Sonunda bende aldım bu ürünü.
İlk olarak ambalajı gerçekten çok şeker. Bir ambalaj ancak bu kadar niyetini belli eder. Sırf bu yüzden bile bir kez denemek için alınabilir.

The Foot Factory Foot Soak Mint
Kullanımı her zamanki gibi. Ilık suya bir miktar dök ve ayağını içine sok :) Ancak ben bunu biraz farklı kullandım. Çok çabuk ve güzel köpüren bir ayak banyosu. Bu yüzden ılık suya döktükten sonra elimle yaklaşık 2-3 dakika köpürttüm ve ayaklarımı o şekilde içine soktum. Emin olun bu şekilde ayaklarınıza çok daha fazla etkili oluyor, rahatlatıyor. 

Ürünün ayakta ki sert bölgeleri yumuşatma gibi bir etkisi yok. Zaten böyle bir vaadi de yok. Tek etkisi ayak rahatlatan bir ayak banyosu olması. "Ayaklarımı yumuşatsın,aynı zamanda da bakım yapsın" diyorsanız bu size uygun bir ürün değil. Naneli olması nedeniyle sıcak su beraber ayak yakacağını yada aşırı bir ferahlık vereceğini düşünmüştüm. Ama hiç de beklediğim gibi olmadı. Nane kokusu oldukça hafif.

The Foot Factory markasının iki ürünü daha var. Biri ayak scrabı, diğeri ayak losyonu. Özellikle scrabı denemek istiyorum.

Bu ürünü bir daha alabilirim. Ayak banyosu keyfine düşkün biri olduğumdan bana hitap eden bir ürün.

2 yorum:

  1. iyi günlerde kullan, bende bu tarz keyiflere düşkünüm ama almadım bu ürünü. Yumuşaklık da versin istiyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...