Bu Blogda Ara

15 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Multi Action Waterproof Maskara

Merhaba herkese
Yine yazacağım yazacağım diyipte yazmadığım gecikmiş bir yazı ile sizlerleyim. Geçen hafta sonu Gratisler de pek çok Essence ürünü 3,5 liraya inmişti. Şans eseri, yeni koleksiyon gelmiş mi diye bakarken fark ettim bende bu durumu. Koleksiyonda zaten yoktu ortada.Bende 4 göz kalemi, 1 ruj birde maskara ile mağazadan çıktım. Kısa günün karı ;) Hepside 3,5 lira.
Çok sık maskara kullanan biri değilim. Birini bitirmeden yenisini almıyorum diyebilirim. Multi Action Waterproof Maskara'nın diğer maskaralardan farkı gövdesinin oldukça uzun olması. Bu uzunluğu sayesinde kolay uygulama sağlıyor. En azından benim için çok kolay oldu.
Fırçası ince ve plastik değil. 

Kirpiklerime hacim vermedi. Yaptığı tek şey uzunluk sağlamak. Bunun dışında bir etkisi yok.
Gün içerisinde akma,dağılma sorunu yaşamadım. Ancak sanki kirpik uçlarımda topaklanma oldu. Üzerinden birkaç kez geçtiğimde topak dağılsa da bu sefer de aşırı uzun ve yapay kirpiklere sahip oldum. Tek kat bana yetiyor. Doğal ve hoş bir görünüm sağlıyor.

3,5 Liraya alınacak kirpikleri uzatan güzel bir maskara. İndirim hala geçerli mi bilmiyorum. Siz yinede bir Essence reyonuna göz atın derim ;)
Lost'tan fırlama son bir bakış ve herkese iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...