Bu Blogda Ara

16 Şubat 2014 Pazar

Pazar Köşesi: Deniz'in Şarkısı

Merhaba,
Ben “Denizin Şarkısı” bloğunun yazarı Deniz. Bu Pazar beraberiz,  konuk yazarlık sırası bende, ev sahipliği için sevgili Elif’e teşekkür ederim.

Bugün size vazgeçemediğim ve eminim bir çoğunuzun gerek adını sıkça duyduğu gerek kullandığı iki güzel üründen bahsetmek istedim.

Allıklar malumunuz makyajın tamamlayıcısı, olmazsa olmazı. Ben de makyaj yaptığımda mutlaka allık kullanıyorum. Kimi zaman az, kimi zaman daha yoğun ama mutlaka makyajımın bir parçası. Bir çok allığım var ama genellikle elim Balm’ın Hot Mama ve Bahama Mama allıklarına gidiyor.
The Balm, özellikle paraben içermeyen ürünleri ve şık ambalaj tasarımlarıyla biz kozmetik severlerin kalbinde yerini almış bir marka. Üstelik Gratis’in sık sık yaptığı indirimlerle kolay ulaşılıyor ve kendini daha da sevdiriyor. Her indirimde bir Balm ürünü yedeklemeyen var mı :)

Muzip isimleri, harika ambalajları ve elbette bayıldığım tonlarıyla Hot Mama ve Bahama Mama makyaj çantamdan ayırmadığım iki vazgeçilmezim.  Bu allıkları yaptığım makyajın tonuna göre kullanıyorum. Hot Mama daha şeftali/pembe tonlarındayken, Bahama Mama bronz ve kahve tonlarda yapılan makyaja daha uygun bir ürün.

Kadifemsi bir yapıya sahip olmasına rağmen kolayca dağılmıyor ve toz olup uçmuyor, bu sebeple fırçaya alırken çok rahatsınız, fazla kaçtı, az geldi derdi yok. Doğru bir fırçayla mükemmel sonuçlar elde ediyorsunuz. Bu arada Bahama Mama’yı göz farı olarak da denemelisiniz. Çok hoş duruyor.

Konukseverliği için sevgili Elif’ tekrar teşekkür ederim. Herkese mutlu pazarlar diliyorum,sevgilerimle!
____________________________________________
Deniz'e yazısı için çok çok teşekkür ediyorum ve görseline bayıldığımı söylemeden duramayacağım; huzur dolu!
Eğer Deniz'in Şarkısını Bloglovinden takip etmek isterseniz buraya
Twitter dan takip etmek isterseniz şuraya
İnstagram dan takip etmek istersenizde buraya tıktıklamanız yeterli.

Mutlu ve güzel bir pazar geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...