Bu Blogda Ara

17 Şubat 2014 Pazartesi

Pierre F. Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask Vitamin C

Merhaba herkese
Herkesin severek kullandığı ve benimde merak ederek çok önceden Gratis indiriminden aldığım bir maskeden bahsetmek istiyorum bugün. 
Pierre F. Estheticians Formula markasına ait pek çok maske çeşidi var. Ben C vitaminli olan soyulan maskesini kullandım. Az kalsın A vitaminli cilt soyucu maskeyi alıyordum. Son anda arkasını okuyarak duruma uyandım. Sizde alırken mutlaka arkasını okuyun.

Haftada 1,en fazla 2 kere kullanıyorum. Eğer T&U ve burun bandı kullanırsam haftada bir kullanmayı tercih ediyorum.

Maske jel kıvamında. Temiz ve kuru cildinize elinize uygulayıp 15-20 dakika kurumasını beklemeniz yeterli. Elinizle uygulayın diyorum çünkü en doğru kalınlık el ile sürüldüğünde oluşuyor. Üç dört kere spatula ile sürmeyi denedim ve kalın oldu. Kuruma süresi çok uzadı ve verimli bir sonuç alamadım. 
Aşırı hassas yanaklarım olduğu için yanaklarıma uygulamıyorum. Çünkü çok güçlü bir maske. Uygularken mutlaka kaş ve saçlarına dikkat edin. Çok fazla yakınına sürmeyin. Göz çevresinde de uzak tutun.

Cildinizde oluşan sebum fazlasını temizlemede oldukça başarılı bir ürün. Bitince belki arada yeni bir iki marka daha denerim. Ama dönüp dolaşıp yine bunu alacakmışım gibi geliyor ;)

175ml lik ürün 1-1,5 ay boyunca kullanılabilir. Fiyatını hatırlamıyorum malesef.

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...