Bu Blogda Ara

13 Şubat 2014 Perşembe

Project Pan #Şubat2014 (Bitir/Yarıla)

Merhaba herkese
Uzun zamandır bitirme projesi yapmıyordum. Yine elimde bir sürü ürün birikti. Kadınlar günü indirimi için biraz yer açmak istedim. Bu yüzden yine bitirme projesine başvuracağım. Bu seferkinde daha başarılı olacağıma inanıyorum. Çünkü projeye koyduğum hemen hemen bütün ürünler beğenerek kullandığım,ancak kıyıda köşede kalan unuttuğum ürünler.
Fuss Wohl Ayak Banyo Tuzu da bu en sevdiklerim içerisinde. Yarattığı yumuşaklığa bayılıyorum! Bu yumuşaklık için düzenli kullanmak gerekiyor. Project Pan sayesinde bakımlı ayacıklarım olacak hihihi :) Aynı markaya ait Peeling Kremi de çok başarılı. Ancak haftada 2 kez kullandığımdan bitirme ihtimalim sıfır. Bu yüzden yarılamak istediklerimden. Bir diğer yarılamak istediğim ürün Gratislerde satılan Floriography Vücut Losyonu. Yazısını yazmıştım. Çok uzun zamandır benimle ve artık gitmesi gerek. Ambre Solaire Güneş Sütünü geçen yaz açmıştım. Dışarı çıkarken el kremi olarak kullanacağım. Rosense El Kremi tester boyu. Kenarda duracağına bitsin. Avon Care Dudak Balmı fena sayılmaz. Her gece kullanırım biter gider o da.
Bioderma Node P Şampuan son kullanma tarihi mart ayında bitiyor. Elimi çabuk tutmam gerek bu yüzden. Olay Canlandırıcı Tonik buram buram parfüm kokuyor. Yarılamayı bile nasıl becereceğim bilmiyorum. Eğer dayanamazsam çöpe atarım. Yine sevmediğim Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli. Bal gibi yapış yapış bir yapısı var. Zar zor yarılamıştım, kullanayım da bitsin dediklerimden. Rival de Loop Yüz Yıkama Köpüğüne ba-yı-lı-yo-rum! Bilerek projeye koydum ki devamlı kullanayım. Gerçekten harika bir ürün. Bitince mutlaka yenisi alınacak. Bir ara fazla fazla stokladığım Avon Saç Spreyi stoğumuda eritmeye karar verdim. Biteceksiniz!
The Balm, Garnier ve Deborah Milano fondötenleri karıştırarak yaptığım fondötenimi bu ay devamlı kullanarak bitirmek istiyorum. Garnier BB Krem eğer bir kaç ay daha bende durursa bir seneyi dolduracak. İçerisinde az kaldı. Kolay bitecek gibi duruyor. Son olarak Avon Argan Yağlı Saç Serumları. Yine stokladıklarımdan. Kaç şişe bitirdiğimi unuttum. Bunlar elimde kalan son iki tanesi. Bir daha almayı düşünmüyorum. Yeni ürünler denemek istiyorum.

12 tane bitirmek istediğim ürün var ve kendime mart ayının sonuna kadar süre veriyorum. Büyük ihtimalle bir kısmı Şubat Ayı Bitenler yazımda yer alır. Geri kalanların da mart gibi biteceğini umuyorum. Bana şans ve azim dileyin :)

10 yorum:

  1. Kolay gelsin canım. :)
    Diadermine Dengeleyici Yüz Yıkama Jeli bende hiç sevmemiştim,banyoda öylesine kullandım. :)

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylık versin :) Uzun zaman sonra bir Project Pan görünce çok hoşuma gitti. Avon'un saç serumlarını bitirince Pantene'in Argan Yağlı Elixirini denemeni tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa Pantene tamamen aklımdan çıkmıştı. İyi dedin canım şu elimdekiler bitsin mutlaka deneyeceğim,çok teşekkürlerr :**

      Sil
  3. Umarım hepsinii bitirebilirsiin,kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ahhh umarımm :) Çok teşekkür ederimm

      Sil
  4. Bol şans :) Umarım amacına ulaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım canım :) Bakalım sonuç ne olacak

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...