Bu Blogda Ara

16 Haziran 2014 Pazartesi

4 Aylık Bitenler Yazısı

Merhaba herkese
Çok uzun zamandır bitenler yazısı yazamıyorum. Bitirdiklerimi de bir ara yazarım diye atmaya kıyamıyorum. Sonunda hepsini paketledim ve koca bir çöp poşeti kapının önüne kondu. Hemen kısa kısa başlıyorum. 
Umarım okurken sıkılmazsınız.

Başlıyorumm 

İlk olarak şampuan ve saç kremleri. Head&Shoulders'ın hem şampuan hemde saç kremlerini çok beğeniyorum. Gerçekten kepeğe karşı etkili harika bir marka. Eğer sizinde kepek ve pul pul dökülme gibi bir sorununuz varsa denemenizi tavsiye ederim. İndirim zamanı denemek için Wella ProSeries Onarıcı Saç Kremini almıştım. İlk kullandığım zaman çok memnun kaldım ancak üçüncü dördüncü yıkamadan sonra aynı etkiyi göremedim. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Elidor Onarıcı Saç Kremi uygun fiyatlı alınacak en iyi kremlerden biri. Onarmaya dair pek bir etkisi olmasa da saçları yumuşattığı bir gerçek. Bioderma Node P Şampuan'ı kullanamadım desem yeridir. Çok kötü kokuyor. Köpürmüyor. Son kullanma tarihi de geçti. Çöpe gidiyor.
 Duş jeli olarak Palmolive Termal SPA ve Duru Parfume Lilyum bitirdim. Polmolive'nin içindeki taneciklerin peeling etkisi olduğu için çok sevdim. Duru'nun ise kokusu harika! Tekrar tekrar alınası bir duş jeli. Ağız bakım suyu olarak da koca bir şişe Listerine ve Colgate bitirdim. Colgate'yi daha çok beğendim çünkü içeriğindeki tuz diş etlerine gerçekten iyi geliyor. Eğer sizinde benim gibi hassas diş etleriniz varsa bir deneyin derim. Çok keskin bir tadı yok. Dove ve Arko Nem sabunları fırça temizliğinde kullandım. Salatalıklı Dove çok güzel kokuyor. Yenisi alınacak.
Geldim biraz daha ilgi çekici ürünlere :) Garnier Makyaj Temizleme suyuna ba-yıl-dım! Sanırım bunları içiyorum? Makyajı harika temizliyor ve bu performansına rağmen içeriği oldukça masum. Bittikçe mutlaka yedeklenecekler arasında. Artık makyaj temizleme suralarına dünya karar para vermeye son! Avene Cleanance Yüz yıkama jelini severek kullandım. Blogda yazısıda mevcut. Cildimde kuruluğa neden olmadan çok güzel temizledi. Elimdeki ürünler bittikten sonra belki bir kez daha alınabilir. La Roche-Posay Effeclar Yüz Yıkama Jeli'ni Avene'den daha çok sevdim. Kokusu çok daha güzel. Üstelik daha kolay temizleniyor. Yani bir tık önde. Rival de Loop Clean&Care Yüz Yıkama Jeli denemek için seyahat boyunu aldığım bir ürün. Kokusu bebek şampuanı gibi. Temizlemesi ve köpürmesi de güzel. Uygun fiyatlı alternatif bir ürün olabilir.
Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi yeni favorilerimden. İki tane bitirdim şuanda üçüncüyü kullanıyorum. Loreal'i Garnier'den önce kullanmıştım. Makyajımı temizledikten sonra yağlı bırakıyor. İndirimde olursa alırım bir tek. Ve kutu kutu Cettua Gözenek Temizleme Bantları bitirdim. Elimde yalnızca bir kutu kaldı. Yedeklemek gerek.
Dia Saç Köpüğü'nden çok memnun kaldığımı söylemiştim. Hatta elimde 5-6 tane daha stok var. Bitince ne yapacağım bilmiyorum Dia'lar da kapandı :/ Got2b Saç Köpüğü şeker kokulu bir saç köpüğü. Tutuşu güzeldi. Ama çok uzun zamandır elimdeydi, zor bitirdim. Uzunca bir süre almayı düşünmüyorum. Isana Saç Köpüğü'nden de memnun kaldım. Bir dahaki alışverişimde 4 numarayı almayı düşünüyorum. Sanki bi biraz elektriklendirdi saçlarımı. Elidor Saç Bakım Kremi bittikçe aldıklarımdan. Duş sonrası saçlarım başka türlü şekil almıyor. Avon Argan Yağlı Serum'dan o kadar çok kullandım ki sayısını unuttum artık. Bunlar elimdeki son stoklardı ve sonunda erittim. Mutluyum, huzurluyum ve uzuuunca bir süre almayı düşünmüyorum.
La Roche-Posay Termal Su'yun seyahat boy olanını bitirdim. Pek bir etkisini göremedim. Zaten genel olarak termal sulardan olumlu bir etki göremiyorum. Serinlik olsun diye kullanıyorum ROC Hydra+ Nemlendirici yarımdı. Tarihi geçmeden kullandım,bitti. Çok harika değil ama vasatta değil. Orta karar bir nemlendirici. Sivilceye neden olmuyor. Ama içeriğinde paraben var. La Roche-Posay Kerium DS Nemlendirici kızarık yanaklarımı iyi gelir umuduyla aldım. Ancak 2-3 kullanımdan sonra cildimi cayır cayır yaktı. Yanaklarımı dahada çok kızarttı. El,boyun ve ayak kremi olarak kullanıldı. Avene SPF 30 Güneş Kremi'nden çok çok memnunum. Şuanda elimde yenisi var ve oda bitmek üzere. Açılmak üzere stoktaki beklemede. Tonik olarak Rosense Gül Suyu kullandım. Bir çok markanın toniğinden daha çok işe yaradığı kesin. Babek ve Nivea el kremlerini bitirdim sonunda. Babek'in yapısı çok çok yoğundu. Ama soğuk havalarda kuruyan ellerime ilaç gibi geldi. Dermokil Maske'yi severek kullandım. Ambalaj ve içerik değişikliği yapmışlar. En kısa zamanda onları da denemek istiyorum.
Deborah Milano Comfort Mat Fondöteni severek kullandım ve ne yazık ki bitti. Dibini kazıdım biten nemlendirici kaplarından birine koydum. Son noktasına kadar kullanacağım, çok sevdim! Rimmel London Stay Matte Pudra çok memnun kaldığım ürünler arasında. Sexy Mama'ya daha başarılı buluyorum. Elimdeki bir pudrayı daha bitirir bitirmez hemen gidip yenisini alacağım. Essence Kaş ve Kirpik Sabitleyici öylesine denemek için aldığım ve çok memnun kaldığım bir ürün. Şuanda H&M'in kaş sabitleyicisini kullanıyorum ama pek memnun değilim. Essence çok daha iyiydi. Yine Essence markasına ait bozulan gloss ve ne işe yaradığını bir türlü çözemediğim My Base. Direk çöpe gidiyorlar.
Ve son olarak bir sürü pamuk... Artık Benri marka kullanmayı düşünmüyorum. Yapıları eskisi gibi güzel değil. Rossmann'lar satılan Lilibe pamuklar yeni favorim.

Veee bunca yazıdan sonra en sevdiğim görüntüyü paylaşıp ben gidiyorum. Umarım okurken sıkılmamışsınızdır :) Sormak istediklerinizi yorum olarak bırakmanız yeterli. Buralardayım ;)

14 yorum:

  1. maşallah nasıl biriktirdin ya bunları :) güzel faydalı bir post olmuş.. bitenlerin çoğunu ben de kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembel olunca birikmesi zor olmadı canım ya :))

      Sil
  2. Deborah Milano Comfort Mat Fondöteni ben de severek kullanmıştım.Rosense Gül Suyu da aynı şekilde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok başarılı bi fondöten haklısın ;)

      Sil
  3. Oo ne kadar çok şey bitirmişsin tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok gibi gözüküyor ama 4 ay için gayet makul olmuş bu kadar ürün :)) Avon'un saç serumundan ben de çok memnundum ancak şu an Mucizevi Yağ'ı kullanıyorum,ondan da çok memnunum :) Elimdeki makyaj temizleyiciler bitince Garnier'inkini almak istiyorum,gözüm onda :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mucizevi yağıda ben sevemedim bir türlü :/ Garnier ın yeni çıkarttığı tüm ürünler harika,pişman olmazsın bence :)

      Sil
  5. ohh ohh okudukça içim rahatladı seninle birlikte neutrogena göz makyaj temizleyicisi pas olmuş :)
    burun bantlarından bende alacağım canım
    watsons da mı satılıyordu unuttum gitti
    rossmannın pamuklar bitsin bende alcam fiyatlarıda uygun peelingli olanları dokulu ojeler için işe yarar diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa neutrogenayı unutmuşum :)) Yok canım gratisteydi bunlar. Kafama koydum Benri'ye daha çok para yedirmeyeceğim bende. Son indirim zamanı mağazanın ortasında rezil etti beni kadın.

      Sil
    2. aaa ne olduda bende benrileri indirimdeyken alıyorum öyle bile rossmann pamukların fiyatından pahalı oluyor büyük diye işime yarıyor sadece
      bebek pamuğu varmış benrinin o çok daha yumuşakmış onu bulamadım bi türlü
      ben makro markette bim de indirimde pamuk buldukça alıyorum ucuzdan onları göze ojeye kullanıyorum benrileri de yüze :)

      Sil
    3. Benriler çok inceldi çok sert geliyor bana artık :/ Lilibenin elips şeklinde olanlarına bayılıyorum bende :) Göz içinde Watsons kare pamuklara sarılıyorum direk

      Sil
  6. ben de geldimm vuuu nekadar uzun bir yazı olmuş :) Rosensein ürünleri gerçekten çok işe yarıyor. Fakat gülsuları yüzde kararmaya neden oluyormuş bilmiyorum ne kadar doğrudur bi bilgin var mı ? buarada blogumda makyaj malz. çekilişi var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kararma gibi bir durum olmadı canım hurafedir o :P Eğer aklımdan çıkmazsa katılıcam mutlaka çekilişine ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...