Bu Blogda Ara

5 Ağustos 2013 Pazartesi

The Balm Hot Mama

Merhaba
The Balm reyonunun farklı bir albenisi yok mu sizce de? Fazla kullanmadığım halde Shady Lady far paletini almamak için zor duruyorum. Hem ambalajları hem birbirinden güzel renk seçeneği hemde diğer ürünlere oranla daha masum olan içeriği "gel bana gel bana" diyor.
The Balm Hot Mama
Yine alıp almama konusunda ikilem yaşadığım. Her gittiğimde elime alıp "aynı renk evde var Elif" diyip geri koydum allıktan bahsedeceğim bugün. Bu çok beğendiğim allık Denizin Şarkısı'ndan hediye olarak geldi.

The Balm Hot Mama

Şeftali tonlu allıkları kendime çok yakıştırıyorum. Benim rengim kesinlikle şeftali. Bu allıkta  çok sevdiğim ve hafif pırıltılı diyebilirim. Birazcıkta tozutma sorunu var sanki ama olsun yinede çok beğeniyorum. Günlük makyajım da rahatlıkla ve severek kullanıyorum. Her mevsime çok yakışan bir allık. Sanırım söyleyecek başka birşeyim kalmadı.
Deniz'e tekrar çok çok teşekkür ederim.

Allık çeşitleri ve doğru allık nasıl sürülür merak ediyorsanız tık tık

22 yorum:

  1. The balmın en sevdiğim allığı açık ara hot mama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım bayıldım bende buna :) Diğerlerinde gözüm yok

      Sil
  2. Benimde cok severek kullandigim bor allik gule gule kullan (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim,sende güzel günlerde kullan :)

      Sil
  3. En çok sevdiğim ve The balm da tek geçtiğim allık bu. Denizin çekilişi bana çıksın istiyordum, neden mi? O defter için :) iyi günlerde yaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya :):) Yazmaya başladım şimdiden. Daha güzelleri senin olsun :)

      Sil
  4. Bende istiyorum bundaaan :)
    Umarım bu indirimi kaçırmam ,gidebilirim .
    Güle güle kullan tatlım .
    Sür sürüşştür ; benim yerimede keyfini çıkaar .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The balm konusunda indirim kaçırmamak gerek,bulabilirsin umarım canım :)

      Sil
  5. En guzeli hot mama gercekten digerleri cerezlik :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakışanı vardır belkide bana bi bu yakışıyor :)

      Sil
  6. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş sanırım yarın gidip hemen alacağım hazır indirimde varken, çok güzelmiş gerçekten :)

    Ayrıca blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sevgilerlee..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumun için, geliyorum hemen ziyaretine :)

      Sil
  7. Dış görüntüsü çok hoş ve senin sayende iyi bir ürün olduğunu anladım ve illaki almalıyım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim zamanı alınması gereken bir allık,güzel günlerde kullanın :)

      Sil
  8. Evet kesinlikle farklı bir albenisi vaarr :)
    Hot Mama benim de favori allıklarımdan, güle güle kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım,sende güzel günlerde kullan :)

      Sil
  9. Almam lazım çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. Ya zaten ambalajlarıyla aklımızı alıyor the balm :) Ben de indirimden kaptım bu allığı çok da severek kullanmaktayım :) Hala the balm ile tanışmayan varsa hemen tanışsın bi kere o ambalajları ellerine aldıklarında zaten kendilerini harika hissediyorlar :D

    endlessharing@blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın,The Balm'ın kendisine has bir albenisi var :)

      Sil
  11. Kızlarrrr yeniyim destek olursanız sevinirimmm :) Takibe aldım bu arada canım
    http://siyahgizemlidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...