Bu Blogda Ara

9 Eylül 2013 Pazartesi

Maybelline EyeStudio Lasting Drama Gel Liner - 01 Black

Merhaba
Siz bu yazıyı okurken büyük ihtimale ben okulda danışman hocamla ders seçiyor olacağım. Blogumun boş kalmasını istemedim. Uzun zamandır makyaj ürünü yazısıda yazmadığımdan severek kullandığım, bayıldığım, asla vazgeçmeyeceğim jel eyelinerdan bahsedeceğim.
Hemde biraz telafi etmiş olurum bu durumu :)
Ambalajını çok çok beğendim.Hunharca açtığım için malesef fotoğraflamaya şansım olmadı ama dikdörtgen kartondan bir ambalajı var. Bu sayede eyelinerlar stantta dururken bana göre parmaklanması önlenmiş olmuş. Tek başına, ambalajsız satılanların durumu malum.

Paketten buzlu cam içerisinde minik eyeliner ve uygulama fırçası çıkıyor. Genelde bu tür ürünlerin yanına sıkıştıran fırçalar oldukça dandik çıkıyorlardı. Ancak bunda tam tersi. Paketten çıkan eyeliner fırçası ile en acemimiz bile harika uygulama yapabilir.
Rengi uçuk yada silik bir siyah değil. Tam kömür karası. Bazı eyelinerları uygularken tam ortada oluşan o siliklik bunda olmuyor. Ya da uygulayıp gözlerimizi açtıktan sonra kaşlarımızın altında oluşan çizgiyi bu eyelinerı uyguladıktan sonra göremezsiniz. Tek bir hamle ile tam rengini veriyor ve kalıcılığını gün boyu koruyor. Sabah 10'da yapmış olduğum makyajımda kullandım ve yaklaşık 7-8 saat kalıcılığını korudu. Kuyruk kısmında hiçbir bulaşma ve dağılma olmadı. Eğer makyajımı temizlemeseydim dahada kalırdı büyük ihtimalle.

Fırçasını bir kez yıkadım ve hiç dökme yapmadı. Gerçekten çok iyi bir fırçası var.

Ben %50 indirimle 12,5 liraya almıştım. İndirimsiz fiyatını bile sonuna kadar hak eden bir ürün. 
Şimdi de gözüm kahverengi olanında, oda benim olacak! :)

10 yorum:

  1. Bu eyelinerdan ben de istiyorum ama bir türlü indirimde yakalayamadım.Çoğunlukla ben gidene kadar bitmiş oluyor.Güle güle kullan canım.Okulda başarılar,öğrenciliğin tadını çıkarmayı da ihmal etme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzelim :) Bayram öncesi belki bir indirim daha olurda sende deneme fırsatı bulursun umarım

      Sil
  2. Merhabaa seni mimledim :) http://pudrakokulu.blogspot.com/2013/09/mimlendim-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda cevaplayacağım mutlaka,teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hımmm merak ettim bu eyeliner'ı:=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka şans verilmesi gereken bir ürün :)

      Sil
  4. Eyeliner konusunda çok bahtsızım. Çok pahalı markaların ürünleri de dahil bir çok eyeliner denedim ama sonuç hep hüsran :( ya gözümde yanma-sulanma yapıyor ya da akıp-dağılıyor. Diğer göz makyajı ürünleri ile bir sorunum olmadığı için alerjik olmadığı kanısındayım. Sanırım benim için doğru ürünle karşılaşmadım. Merak ettim şimdi sen böyle güzel anlatınca bir de bunu deneyeceğim :) sonucu bildiririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum sonucu :) Umarım memnun kalırsın çünkü gerçekten çok güzel ve uygulaması kolay bir eyeliner

      Sil
  5. "yosunca" (arkadaşım nasıl ayarlamışsa birini takip ederken gerçek adım çıkıyor) öncelikle blogumu bana bu kadar faydası olabilecek birisinin takip etmesine çok sevindiğimi söylemeliyim :) kozmetik dünyası benim için bilinmeyenlerle dolu bir yer :) paylaşımlarınız çok işime yarayacak tanıştığımıza sevindim.. çanta süper bende de hint işi renklisi var, bu eyeliner da çekmeyi becerebilsem kesin işime yarardı. çektiğim siyah kalemi bile sonrasında fırçayla düzeltiyorum dağılımı güzel olsun diye,başka da bir şey beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk zamanlarda çok zorlanıyordum,şimdi bayağı alıştı elim. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...