Bu Blogda Ara

25 Ekim 2013 Cuma

Rimmel Lasting Finish Soft Colour Blush 050 Live Pink

Herkese merhaba. Ne kadar uzun bir başlık dimi :)
Bu uzun başlığın altında size son zamanlarda severek kullandığım ve çok sevdiğim Miss Firuz'dan hediye gelen allıktan bahsedeceğim.

Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim pembe tonlardaki allığı kendime hiç yakıştıramadığımı. Ancak son zamanlarda şu durumun tam aksini yaşıyorum. Pembe tonları bir türlü elimden düşmüyor. Yılların birikimi midir nedir? Elim devamlı pembelerde. 
İşte buda o severek,ayıla bayıla kullandığım allıklardan biri.
Ambalajı oldukça şık ve korunaklı. Rimmel markasının ambalajı yuvarlak olan ürünlerinin ( örn. stay matte) kapakları çok kötü oluyor. Hemen açılıyor ve bu tarz bir ürünün çantaya dağılmama ihtimali sıfır. Bu yüzden allığın ambalajını çok çok beğendim, yüss puan.


Rengini çok kolay veriyor. Fotoğraftaki ton için sadece bir kez dokunmam yetti. Uygularken çok az bir tozutma yapıyor. Oda benim için sorun değil. Kalıp gibi duran, rengini vermesi için kazımam gereken allıklardan hoşlanmıyorum.

Her ne kadar yaz rengi gibi dursada her mevsim severek kullanacağım bir allık oldu.  Bu serinin birde şeftali tonu var. 
Bu sıralar gözüm onda ;)

10 yorum:

  1. çok güzelmiş rengi nedense rimmel allıkları hiç denemedim ben daha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hediye olarak gelmese benimde deneyeceğim yoktu sanırım :)

      Sil
  2. Şeftali tonu merak ettim bende. Az biraz tozutması benim içinde sorun değil. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeftali tonu görünce almadan duramıyorum! O ne harika bir şeydir

      Sil
  3. Rengine bayıldım! Güzel günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de bu değil de başka bir Rimmel allığı var. Pigmentasyonu felaket ama kalıcılığı çok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu yuvarlak 3 renkli olan mı? Adını unuttum :)

      Sil
  5. Eskiden allık sevmezdim, şimdi iyice allık düşkünü oldum :) Bunun da rengi tam benim tenime göreymiş ama almayacağım. Bitirmem gereken allıklar var!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık bitirmek çok zor gerçekten :/ Şimdiye kadar hiç bitiremedim tek ortasını açabildim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...