Bu Blogda Ara

12 Eylül 2013 Perşembe

Avon Moroccan Argan Oil Saç Serumu

Merhaba
Herkesin çok çok beğendiği Avon'un meşhur saç serumunu sonunda bende denedim. Project Pan yazımda da bitirmek istediklerimin arasındaydı ve sonunda bitti. Artık bu saç serumu ile ilgili yeteri kadar bilgi sahibi olduğuma inanıyorum.
Yine ilk olarak ambalajından bahsetmek istiyorum. Fotoğrafta gördüğünüz şişe cam,ucu ise pompalı. Bana göre saç serumu için ideal bir ambalaj. Özellikle de içeriğinde yağ bulunan serumlar için. Pompalı ucu sayesinde istediğiniz miktarda elinize alabiliyorsunuz. Cam ambalajı sayesinde ise seyahate çıkarken kolaylıkla çantanıza atabilirsiniz. Anahtarımın ucu geldi, delindi, çantam mahvoldu derdi yok.

Rahatsız edici bir kokusu yok. Tam tersine ben bayılıyorum kokusuna! Yapısı ise klasik yağ gibi,rengi sarı. Saçına çok az kullananları gerçekten kıskanıyorum. Çünkü saçlarımı ikiye ayırdığımda 4-5 pompa bir kısmına ve aynı miktarda da diğer kısmına ancak yetiyor. 

Sadece saç uçlarıma uygulamıyorum. Saç diplerime getirmeden yarısında bırakıyorum. Böylece saçlarım daha parlak görünüyor.
Saç uçlarımda ise herhangi bir etkisini göremedim çünkü daha yeni kırıklarımı aldırdım. Ama bir bakım yaptığı bariz ortada.

Birde unutmadan şişe ile birleşen yerdeki kapak çevrilerek açılıyor. Bu yüzden serum bittikten sonra çöpe atmayın derim ;) Böyle cam şişelerden harika seyahat seti oluyor. İçine şampuan, saç kremi, makyaj temizleme jeli vs. koyabilir çantanıza atabilirsiniz.

Ben bu ürüne bayıldım anlayacağınız! İkinci şişeyi açtım daha stokta 2 tane daha var.
İndirimsiz fiyatı 14 lira civarı. Ama indirimle bazen 5 liraya kadar düşüyor. Eğer indirimde görürseniz hiç düşünmeden alın derim.

*Ürün içerisinde paraben yok

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Mutlaka denemelisin,ben dahil memnun kalanların sayısı çok

      Sil
  2. ben de çok severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullan :) Sevmemek elde mi

      Sil
  3. Ben de kullanıyorum ve oldukça memnunum :)

    YanıtlaSil
  4. saç bakım ürünlerim arasında vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
  5. AA evet bende kullanıyorum.Ben ikinci şişeyi bitirmek üzereyim ve gerçekten saçlarıma çok faydası oldu.Hatta 3 tanede yedekte var :))Kokusuna bende bayılıyorum.Şişeleri dediğiniz gibi kullanılabilir.Ben kullandım bile.Tatile giderken şişenin içine 4 yaşındaki oğlumun şampuanını koydum.Çok iyi oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısını yapmayı düşünüyorum bende,cam olması harika :)

      Sil
  6. bende almayı düşünüyorumm bu serumdan..

    YanıtlaSil
  7. Benim de bittikce aldigim bir ürün, ayrıca boşalan şişesi aseton koymaya birebir çok pratik oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin fotoğrafını görmüştüm evet,bende yapıcam bendee :)

      Sil
  8. bende aldım, daha denememiştim, şimdi yazını görünce aklıma geldi :) yanımda var bir tane, ben de açıyorum :)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nimet o canım nimett :D Hemen kullanmaya başla bence,sende memnun kalırsın umarım en az benim kadar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...