Bu Blogda Ara

24 Ocak 2014 Cuma

Burt's Bees Bal Özlü Lip Balm

Merhaba herkese
Dudak balmları bu aralar çok fazla ilgimi çekiyor. Soğuk havalarda devamlı kuruyan dudaklara sahip olduğum içinde çok fazla tüketiyorum. Evdekiler sanki her an bitecekmiş gibi geldiği içinde devamlı yenilerini alıyorum. Öyle olmuyor takibi,saymaya korkuyorum :)
Bu seferki lip balm tercihimi Burt's Bees'den yana kullandım.
Burt's Bees terih etmemin esas nedeni %100 doğal olması. Gün içerisinde sıklıkla kullandığım için en azından dudak bakımımda kimyasaldan biraz uzak durmak istedim. Cilt bakımı konusunda ipin ucu kaçtı artık; hepsi kimyasal.

Ben aldığım zaman çok fazla çeşidi yoktu. Bu yüzden ballı olanını almak istedim. Ancak geçen günlerde Gratis'te gördüm hemen hemen her çeşidi gelmiş. Sarı ambalaj ve rengarek kapaklarıyla albenileri üst seviyelerde.
Stick beyaz ve orta sertlikte. Diğer lip balmlar gibi dudağa sürerken kremsi bir kıvama dönüşmüyor. En sevdiğim özelliklerinden birisi de bu. Diğer sevdiğim özelliği de nemlendirirken aynı zamanda da onarması. Piyasada ki pek çok nemlendirici de olmayan bir özellik.

Bu lip balm ile ilgili söyleyebileceğim tek olumsuz şey kokusu hakkında olabilir. Gerçekten çok kötü kokuyor! Ben alırken ballı biraz tatlı olur düşüncesi ile almıştım ama alakası bile yok. Tadı da kokusu da pek hoş değil ama katlanılabilinir :)

Gratis ve Watsons mağazalarında yada online alışveriş sitelerinde 7-16 lira arası değişen fiyatlarla pek çok çeşidini bulabilirsiniz.

Son olarak söz sende Avniciğim

4 yorum:

  1. Doğal olması denemem için bir sebeb merak ettim bende bakacağım teşekkürler http://goosestyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Ben de narlısını kullanıyorum. Kesinlikle favori lip-balmım. Rujun altına, tek başına, gece yatarken, sabah kalkınca sürekli elimde meret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu biterse bende narlısını denemek istiyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...