Bu Blogda Ara

23 Ocak 2014 Perşembe

Loreal Elseve Mucizevi Yağ

Merhaba
Loreal'in çıkarttığı ve deneyenlerin büyük çoğunluğunun beğendiği mucizevi yağdan(!) bahsedeceğim bugün sizlere. Saç uçlarım çok kuru. Bu yüzden denemek için indirim zamanı sepete atıldı. Beklentilerimi karşıladı mı?
İlk olarak nasıl kullanıldığından bahsedeyim. Kullanım alanları ihtiyaçlarına göre değişiyor. Ki bana göre mucizevi yağ denilmesinin nedeni farklı ihtiyaçlar için tek ürün kullanılması, yarattığı etki filan değil.

İlk olarak banyo öncesinde yoğun besleme amaçlı kullanabilirsiniz. Banyoya girmeden yaklaşık 15-20 dakika önce yalnızca 1-2 damla saçlarınızın boyuna ve uçlarına uygulayın ve bekletin. Özellikle 1-2 damla kullanmanız çok önemli çünkü daha fazlası durulanmıyor! Bizzat yaşadığım için ne çile çektiğimi biliyorum. "Saçlarım nasılsa uzun 6-7 damla bana ancak yeter" deme gafletinde bulunmayın sonunuz bana benzemesin. Peki gerçekten besliyor mu? Beslediğine dair bir etkisini göremedim. Bana göre bu adımın tek etkisi parlaklık.

İkinci kullanım alanı banyo sonrasında tarama öncesi saç dokusunu yumuşatarak kolay taramayı sağlamak. Yine saç boyu ve uçlarına 1-2 damla uygulamanız yeterli olacaktır. Zaten yağ olduğu için tarak saçlarınızın arasından kayıp gidiyor.

Son ve üçüncü kullanım alanı ihtiyaç anında elektriklenen ve kuruyan saçı nemlendirerek yatıştırmak. En nefret ettiğim adım! O ne parlaklık öyle. Güneş altında parıl parıl parladı resmen saçlarım. Ama bu göze hoş görünen bir parlaklık değildi. Resmen saçlarımda yağlı yağlı durdu.
Cam şişede sağa sola kolayca dönen pompalı ambalajı var. Özellikle tasarımı çok hoş. Ama keşke kapağı biraz daha korunaklı yapsalardı. 
Ya da bastırılarak dönen kapaklardan yapsalardı. Çok kolay açılıyor.

Serinin birde boyalı saçlar için olanı var. Fiyatları 20 lira.

Benim sevmediğim ve olumlu bir etkisini görmediğim ürün oldu. Seveni ve beğeneni çok fazla olduğu için en kısa zamanda blog satışında satmayı düşünüyorum. Yalnızca bir parmak kadar kullandım çünkü. En azından kullanan biri yararlanmış olur.

12 yorum:

  1. Sevmeyen nadir insanlardansın sanırım :) Ben duş öncesi uygulamayı tercih ediyorum, duş sonrası her ne kadar kuru yağ olsada bir parça belli ediyor kuruyunca saç. Tüm bunların dışında kullanmaya başladığımdan beri aşırı mat saçıma parlaklık kazandırdı ama yine de ahım şahım bir parlaklık vermiyor maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim saçıma hiç iyi gelmedi tersine aşırı parlattı :(

      Sil
  2. Bende hiç sevmedim kesinlikle besleyici bir etkisi yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tiplerimiz aynıymış demekki canım :)

      Sil
  3. BEN FÖNDEN ÖNCE KULLANIYORUM VE ÇOK MEMNUNUM......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düz saç için daha uygun bir ürün bence de. Beğenenlerin büyük çoğunluğu düz saçlı

      Sil
  4. bende kullandim cok hos kokuyor ama öyle çok yumuşak yapmadı doğrusu zeytinyağı bundan daha guzel sonuc veriyo bidaha almayı düSünmuyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusu çok güzel gerçekten de,keşke etkiside kokusu gibi olsaydı :/

      Sil
  5. seninle tamamen aynı fikirdeyim bende bi etkisini göremedim sadece saçlarımın kolay taranması için kullanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ona bile kullanmayı bıraktım artık. Hiç bir şekilde içime sinmeyen bir ürün oldu

      Sil
  6. Gerçek bir argan yağı alıp dene istersen. Hem bakım hem de parlaklık anlamında daha iyi sonuç alacaksındır. Bir de banyoda son durulama suyuna birazcık elma sirkesi ekle ve onunla durula saçlarını.. İnan doğal bir parlaklık katıyor saçlara :) ooofff bu saçlar offff bizi bizden alıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek argan yağının fiyatı bana biraz uçuk geliyor ama elma sirkesini deneyebilirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...