Bu Blogda Ara

27 Nisan 2014 Pazar

The Balm Instain Houndstooth Blush/Allık

Merhaba herkese
Uzun zamandır yazı yazmıyordum, meydanda yoktum. Alice'imin mailinden sonra blogları gezerken sanki biraz özlediğimi hissettim ve bir şeyler yazmak istedim; bakalım ne kadar paslanmışım.

The Balm markasının Instain serisi çok uzun zamandır piyasada. Çok önceden fotoğrafladığım halde incelemesini yapmamıştım.
 Sanırım başlamak için güzel bir seçim.
Ambalajı klasik The Balm allıklarının formunda ve 5,5 gram. Göze oldukça hoş görünüyor.

İç kısmında ayna üzerindeki yazısını çok çok beğendim. The Balm bu seriyi performansın dışında göze de hoş görünmesi için oldukça geliştirmiş. Kullanılmaya kıyılamayacak kadar hemde.

Rengi doğal ve bir tık koyu bir pembe. Normalde bu tür renkleri kendime yakıştırmasam da doğal pembeliği çok hoş duruyor. Kalıcılığı diğer allıkları gibi güzel. Sürekli uçup gitmiyor ve tazelemek zorunda kalınmıyor. 

Diğer sevdiğim özelliklerinden biri de fırçaya alırken toz toz olmaması. Buda çok kolay bir uygulama sağlıyor.

Özellikle yaklaşan yaz mevsiminde severek kullanacağım paraben içermeyen masum  bir allık. 

Fiyatı 27 lira civarındaydı. Ancak bu aralar The Balm ürünlerine tuhaf şekilde zam geldi. Son fiyatı ne bilemiyorum ama büyük ihtimalle 30-40 lira arasında olmuştur.

8 yorum:

  1. Rengi çok hoş duruyor canım ışıltılı mı mat mı?

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin nede güzel yaptın !! Renginide görelim tatlım her tende farklı duruyorlar çünkü .güle güle kullan şüphesiz en en beğendiğim allık bu içlerinden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum kokoşumm :* Rengini de eğer unutmazsam yüklerim mutlaka. Ben ve benim git gel aklım :))

      Sil
  3. Elimde bir sürü allık olmasa bunu kesin alırdım çok güzel bir rengi var güle güle kullan =) Bu arada yazılarını da özlemişim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bi indirim zamanı giriverir sepetine :P Çok teşekkür ederim güzelim bende yorumlarını okumayı çok özlemişim

      Sil
  4. Hoşgeldin canım :)

    Bu allık dilek listemde var. Fiyat çok arttığı için almak içimden gelmiyor aslında ama belki dayanamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim :)
      Fiyatların artması hiç iyi olmadı gerçekten de. Almak istediklerimi ertelemek zorunda kaldım bende :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...