Bu Blogda Ara

21 Ocak 2014 Salı

Rimmel London Stay Matte Pudra/ 006 Warm Beige

Merhaba herkese
Finallerin ardından ufak bir tatil ve sonra hemen bütlerim var. 
Biterebilecek miyim şu okulu gerçekten çok merak ediyorum :) Ufak bir kafa dinlemeden sonra blog yazılarıma tekrar geri dönüş yapıyorum. Uzunca bir süre severek kullandığım Makyajsız Olmaz'dan gelen ve dibini gördüğüm Rimmel London'nın pudrasından bahsederek başlıyorum.
14 gramlık bir ürün. Ambalajı ise gerçekten çok kötü! Çantaya atıp çıkma ihtimaliniz sıfır. Çok kolay açılan, korumasız bir kapağı var.

Kötü rahatsız edici bir kokusu yok. Hata bebek pudrası gibi kokuyor.

Sexy Mama'yı bittikten sonra ona eş değer bir pudra arayışına girmiştim. Herkesin önerdiği tek ürün Stay Matte oldu. Kullandığım renk Warm Beige cildim ile tam uyum sağlıyor. Makyajımın üzerine hem sabitlemesi hemde parlamayı önlemesi için uyguluyorum. Gün içerisinde 5-6 saate kadar dayanıyor ve gerçekten de parlama sorunu yaşatmıyor. Ancak kapatılıcığı yok denecek kadar az. Eğer problemli  bir cilde sahipseniz ve pudranın aynı zamanda kusurları da örtmesini istiyorsanız size uygun bir ürün olduğunu sanmıyorum.

5-6 Tane renk seçeneği olan pudranın fiyatı 13-14 lira civarı.

Peki ya Sexy Mama mı,Stay Matte mi? Hem uygun fiyatı hemde birebir hatta daha iyi performansı ile kesinlikle Stay Matte!

3 yorum:

  1. Ürün içeriği nasıl peki? Ben pudrayı sadece alın ve burun bölgesinde sabitleme için kullandığımdan high end markalardan tercih etmek anlamlı gelmiyor. Sexy mama'yı ise transparan olduğu ve paraben ile talk içermediği için tercih ediyorum. Renk seçeneği olduğuna göre rimmel transparan bir pudra değil. Yazında buna yanıt bulabildim ama içerikle ilgili de bilgilendirirsen çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği sexy mama gibi masum değil canım paraben içeriyor

      Sil
  2. sexy mamma'nın içeriği gerçekten birçok markaya göre çok iyi...

    http://www.ewg.org/skindeep/product/232777/theBalm_Sexy_Mama_Anti-Shine_Translucent_Powder/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...