Bu Blogda Ara

7 Şubat 2014 Cuma

Nokia Lumia 625 Hayatınıza Renk Katmaya Geldi!

Merhaba herkese
Telefonda oyun oynamayı sevmeyen kimse yoktur sanırım? Yalnız yapılan sıkıcı ve uzun yolculuklar sırasında benim bir numaralı kurtarıcım telefonumda bulunan uygulamalar ve oyunlarım. 4,7 inçlik ekranı ve daha fazla uygulama alanı ile bu keyfi yaşamaya hazır mısınız? 
Nokia Lumia 625
Nokia Lumia 625'i tercih etme nedenlerimden biri  4.7 inç büyüklüğünde bir ekranı bulunması. Ekranın büyük olasından dolayı çözünürlüğün düşük olacağını düşünüyordum.Ama Nokia çözünürlük farkını kapatmak için bu telefonda kareli tasarımı olan wp8 arayüzünü kullanmış. Video izlemek, internete girmek ve oyun oynamak ekranı ve çözünürlüğü sayesinde harika bir görüntü kalitesi sunuyor. 
Değiştirilebilir kapakları sayesinde  telefonu bazen beyaz, bazen turuncu, bazen de sarı kullanıyorum. Kendi ruh halim ve tarzıma göre telefonumu değiştiriyorum. Yani ben telefona değil telefonum bana uyum sağlıyor. Ayrıca soğuk hava koşullarında eldiven kullandığım zaman "super-sensitive touch" teknolojisi sayesinde elimde eldiven olduğunda bile telefonu kullanabiliyorum.

Nokia Lumia 625 hakkında merak ettiklerinizi öğrenmek için hhttp://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/yeni-nokia-lumia-625#TurkcellTeklifleri?utm_source=ojebalonjoje&utm_medium=blog&utm_campaign=1 adresini ziyaret edebilirsiniz. Turkcell kalitesi ve farkı ile Nokia Lumia 625+Hepsi Bir Arada Paketi'ne ayda 70,98tl ödeyerek sahip olabilir veya size uygun kampanyalara göz atmak için Turkcell Teklifleri sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...